بيت الخبره للمقاولات العمومية والتوريدات
اهلا ومرحبا بكل الزوار والاعضاء فى منتداكم الجميل منتدى بيت الخبره للمقاولات والتوريدات مع تمنياتنا بقضاء وقت طيب بداخل المنتدى
اهلا ومرحبا بكل الزوار والاعضاء فى منتداكم الجميل منتدى بيت الخبره للمقاولات والتوريدات مع تمنياتنا بقضاء وقت طيب بداخل المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تشطيبات معمارية ومقاولات عمومية وديكورات وتصميمات معمارية

الرئيسيةمنوعاتأحدث الصورالتسجيلدخول
ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
تعريف استخدام ادوات المنتدى وهى صورة النرد للرد على الموضوع * وصورة دراع الاتارى لكتابة موضوع جديد ** مع تمنياتنا بمزيد من التقدم
مرحبا بالاعضاء الجدد فى المنتدى ومنتظرين منهم الجديد والحديث
لكل الاعضاء الجدد الذين يودون ان يشتركوا بمواضيع جديدة عليهم التوجه الى ساحة الحار العامة ومنها لموضوع ادوات المنتدى ..وشكرا ليكم
محمد عبدالله بتاع بنات ومش بتاع شغل ربنا يهديه ياريت الكل يدعيله بالهداية
الاسماعيلي فى المركز الخامس وان شاء الله سوف يكون فى المركز الرابع بنهاية الدورى
مكتب الخبراء العرب للتصميمات والاستشارات الهندسية / الدكتور عبد الرحيم عبد الحميد ابرااهيم العطار
اهلا وسهلا بالعضوة الجديدة نشوى على عاشور بالمنتدى ونتمنى منها مساهمات جديدة (ام ادم)

اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابراهيم الكريمى
Admin
ابراهيم الكريمى

الابراج : السمك
الموقع الموقع : مصر --- الاسماعيلية
المزاج المزاج : مبسوط

اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك   اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 05, 2011 8:13 pm

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت فبتقوله:قوووم ياراجل في صوت في الصاله,قالها نامي ياشيخه جنبك سبع
قالتله:ياراجل في حرامي في اوضه النوم قالها: ياشيخه نامي جنبك سبع,قالتله:ياراجل حرامي شالني وماشي
قالها:طب يلا روحي ماتخفيش سايبه في البيت سبع

:)مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسه بيقوله عاوزين مهر عشرين الف جنيه
قام الغبي قايله:ليه دة انا قدامي واحدة علي خمس الاف جنيه وحامل

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Smileمرة واحد دخلت عليه مراته لقيته بيقرا كتااااااب (الرجل سيد المنزل)
قالتله:انت بقي مش حتبطل قرايه الكتب الخياليه دى

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Smileنساااااااء العالم اتحدن وقررن ان لايقوموا باي اعمال في المنزل ,
وبعد اسبوع تجمعوا ليعرفوا نتائج الاضرااب
فقالت الزوجه الفرنسيه:"انا قولت لميشيل زوجي انا مش حعمل حاجه في البيت الاسبوع دة وقالت:"اول يوم ماشوفتش حاجه وتاني يوم ماشوفتش حاجه وتالت يوم بدا يغسل ويمسح"
وقالي"انتي بتتعبي اوى ياحبيبتي"
وقالت الانجليزيه:"لجوزها انا مش حعمل حاجه خالص الاسبوع ده وقالت:"اول يوم ماشوفتش حاجه تاني يوم بدا يعمل الاكل
وتالت يوم غداني وعشاني برة"
جات المصريه وقالت:"انا قولت لابو العيال انا مش حعمل حاجه في البيت الاسبوع دة وقالت:اول يوم مشوفتش حاجه وتاني يوم مشوفتش حاجه تالت يوم ابتديت اشوف شويه بعيني الشمال"

[i]
https://hemahem2010.forumegypt.net
Reham Khattab
مشرف
مشرف
Reham Khattab

الابراج : الجوزاء
الموقع الموقع : مصر/البحيره
المزاج المزاج : حبه كدا وحبه كدا

اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك   اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 7:37 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت فظيه وبالاخص أم العيااااااااااااال هههههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing Laughing

اضحك كركرررررررررررررررررر من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اضحك من قلبك
» اضحك كركرررررررررررررر
» اضحك كررررررررررررركررررررررررررر
» اضحك كركررررررررررررررر
» اضحك كرررررررررر